Descriere Clase Pilates Therapy

Indiferent ce alegeti, exercitiile la saltea sau cu aparatele, metoda Pilates vizeaza centrul corpului uman. Concentrandu-ne atentia asupra acestuia, Pilates ne ajuta sa crestem fortifierea, puterea si flexibilitatea corpului prin controlul miscarilor.

Contrar practicarii unor serii de exercitii repetate, Pilates prefera serii scurte, cu miscari foarte precise, dovedite eficiente. Un instructor poate alege din peste 500 de exercitii creand astfel un antrenament optim pentru a obtine maximum de rezultate pentru fiecare persoana in parte.

Exercitiile pot varia de la cele delicate pentru persoanele care au probleme de sanatate pana la cele solicitante si provocatoare pentru persoanele cu o conditie fizica foarte buna.

Orice amanunt din antrenamentul Pilates este important pentru ca solicita si mobilizeaza intregul organism, de aceea indicatiile instructorului sunt esentiale.

Dupa antrenament, nu va simtiti o persoana epuizata, veti pleca simtindu-va revigorat si energizat. Facand referire la beneficiile exercitiilor, Joseph H. Pilates, declara in 1965, la varsta de 83 de ani ca nu a fost nevoie niciodata sa ia vreo aspirina, doar a exersat zilnic.

PILATES PENTRU PRIMA DATA?


<p>

<br />

Descriere Clase <strong>Pilates Therapy</strong>

Indiferent ce alegeti, exercitiile la saltea sau cu aparatele, metoda Pilates vizeaza centrul corpului uman. Concentrandu-ne atentia asupra acestuia, Pilates ne ajuta sa crestem fortifierea, puterea si flexibilitatea corpului prin controlul miscarilor.

[/av_three_fifth]
<br />[/av_section]
<br />

<br />Contrar practicarii unor serii de exercitii repetate, Pilates prefera serii scurte, cu miscari foarte precise, dovedite eficiente. Un instructor poate alege din peste 500 de exercitii creand astfel un antrenament optim pentru a obtine maximum de rezultate pentru fiecare persoana in parte.<strong>Exercitiile pot varia de la cele delicate pentru persoanele care au probleme de sanatate pana la cele solicitante si provocatoare pentru persoanele cu o conditie fizica foarte buna.</strong><br />

<br />Orice amanunt din antrenamentul Pilates este important pentru ca solicita si mobilizeaza intregul organism, de aceea indicatiile instructorului sunt esentiale.Dupa antrenament, nu va simtiti o persoana epuizata, veti pleca simtindu-va revigorat si energizat. Facand referire la beneficiile exercitiilor, Joseph H. Pilates, declara in 1965, la varsta de 83 de ani ca nu a fost nevoie niciodata sa ia vreo aspirina, doar a exersat zilnic.<br />

<br />
<br />

PILATES PENTRU PRIMA DATA?

<br /><strong>Pentru sedintele de grup la saltea, prima ora are discount 50%, adica 25 lei.</strong><br />Aceasta intalnire ne ofera posibilitatea sa ne cunoastem, sa vedeti studioul, sa ne prezentati obiectivele dumneavoastra si sa „testati” daca simtiti o anumita chimie aici, la Pilates Therapy.</p>
<p>Daca ati hotarat sa veniti in continuare, va recomandam sa incepeti cu cel putin o lectie individuala inainte de a va alatura sedintelor de grup. Lectia privata dureaza 60 minute si costa 120 lei. Nu este obligatoriu, dar v-ar ajuta sa progresati mai usor in grup, deprinzand deja executia corecta a exercitiilor fundamentale, adaptate corpului si nevoilor dumneavoastra.</p>
<p>Este recomandat un program regulat de pregatire fizica pentru interiorizarea fundamentelor si realizarea unei mai bune legaturi minte-corp.</p>
<p>Cercetarile spun ca este mai efcient pentru corp sa practicati un sport minim o data pe saptamana pe termen lung decat sa lucrati intens o perioada de timp si apoi sa abandonati, pentru ca apoi sa reluati dupa o lunga pauza. Joseph H. Pilates preciza ca:<strong> “trebuie sa recunoastem functiile mintii si limitele fizice ale corpului pentru a putea dobandi o coordonare completa a acestora.” </strong></p>
<p>

<br />Sunt cateva aspecte de care ar trebui sa tineti cont inainte inceperea oricarui program de exercitii, nu doar Pilates (<em>verificati-va starea de sanatate la medicul specialist daca</em>):</p>
<p>– ati avut traumatisme ale coloanei, hernie de disc sau dureri cronice ale spatelui, luxatii, probleme articulare;<br />– suferiti de boli cronice precum artrita, osteoporoza, etc.;<br />– aveti istoric personal sau familial de hipertensiune arteriala, boli pulmonare, boli cardiovasculare;<br />– sunteti insarcinata</p>
<p>

<br />
<br />

<br /><strong>Daca aveti vreo afectiune sau sunteti pentru prima data la Pilates, va recomandam sa solicitati cel putin o sedinta individuala inainte de a va alatura sesiunilor de grup.</strong><br />

PILATES LA SALTEA

<br />Ne-am fi dorit ca orele de grup la saltea sa fie impartite pe niveluri de dificultate; dar, pentru ca nu se poate, din lipsa de timp, serviciu, copil, etc. ca persoanele incepatoare/ cu probleme de sanatate / avansate / sa ajunga doar la o anumita ora, in fiecare sesiune este un mix intre exercitiile foarte provocatoare si modificari ale acestora pentru cine are nevoie.Toti participantii sunt incurajati sa-si asculte propriul ritm al organismului pentru a putea observa ce modificari le sunt necesare daca sufera de dureri de coloana, articulatii sau alte probleme de sanatate. Punerea in practica a indicatiilor verbale ale instructorului sunt esentiale pentru a lucra in siguranta si a obtine rezultatele dorite.<br />

<br />
<br />

<br />Completeaza perfect exercitiile Pilates de la saltea!<br />

PILATES CU APARATE – <strong>Reformer-ul</strong>

<br />Reformer-ul, dupa cum spune si etimologia, constituie un avantaj uimitor in ceea ce priveste „educarea corpului”.<br />Joseph Pilates a construit reformer-ul original dintr-un cadru de pat, arcuri de saltea si franghii in timpul Primului Razboi Mondial, folosindu-l pentru a intari musculatura soldatilor imobilizati.<br />Aparatul modern a pastrat aspectul unui pat ingust cu o platforma glisanta care creste/scade dificultatea exercitiilor prin adaugarea sau scoaterea unor arcuri. Sistemul de corzi si scripeti reprezinta alte mijloace de opunere a rezistentei.Puteti realiza miscari de la cele mai usoare pana la cele mai avansate in aproape orice pozitie pe reformer, alegand nivelul de dificultate/rezistenta ales. Anumite intinderi (cum ar fi cele pentru flexorii soldului, de exemplu) nu pot fi realizate la saltea sau pe niciun alt aparat; seria de exercitii de sarituri in Pilates este exclusiva pentru reformer (pentru osteoporoza, alergatori, persoanele care practica baschet, etc.)</p>
<p>Pe reformer se pot executa exercitii pentru toate nivelurile de dificultate, de aceea este aparatul de pilates cel mai folosit in toata lumea.</p>
<p>

</p>
<p>La Pilates Therapy lucram pe unul dintre cele mai moderne din lume- Reformer Allegro 2 de la Balanced Body din SUA.</p>
<p>

<br />
<br />

Wunda Chair

<br />Va invitam sa descoperiti minunile pe care le face Wunda Chair. Pentru ca este o piesa mica, nu ocupa mult spatiu si puteti realiza exercitii complexe, J. H. Pilates recomanda sa nu lipseasca din nici o casa, putand fi folosit si pe post de scaun.</p>
<p>Incercati-l si veti descoperi o maniera unica si provocatoare de a fortifia musculatura de sustinere a coloanei, de a imbunatati echilibrul si dezvolta coordonarea si controlul musculaturii generale.</p>
<p>

<br />

CE SA ALEG: exercitiile la saltea sau pe aparate?

<br />

Nu sunt unele mai bune decat celelalte, exercitiile la saltea se continua cu cele pe echipamente, facand un antrenament cu adevarat complex. Pentru a varia exercitiile sau a creste gradul de dificultate, la saltea sau cu aparate, folosim diverse accesorii: mingi mici (overball), mingi mari (fitness ball), theraband, foam roller, cercuri magice, gantere mici, pilates pole etc.<br /><strong>Recomandam sedintele de pilates la saltea inainte de a lucra pe aparate.</strong><br />

<br />

Indiferent ce alegeti, pentru a simti si vedea beneficiile,<br />ideal este sa practicati Pilates de minim doua ori pe saptamana.

<br />„Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.” Jim Rohn<br />

Pilates schimba vieti, schimba corpuri si inspira spiritul!

</p>
[/av_textblock]

[/av_cell_one_half]


Sunt cateva aspecte de care ar trebui sa tineti cont inainte inceperea oricarui program de exercitii, nu doar Pilates (verificati-va starea de sanatate la medicul specialist daca):

– ati avut traumatisme ale coloanei, hernie de disc sau dureri cronice ale spatelui, luxatii, probleme articulare;
– suferiti de boli cronice precum artrita, osteoporoza, etc.;
– aveti istoric personal sau familial de hipertensiune arteriala, boli pulmonare, boli cardiovasculare;
– sunteti insarcinata

[/av_layout_row]


Daca aveti vreo afectiune sau sunteti pentru prima data la Pilates, va recomandam sa solicitati cel putin o sedinta individuala inainte de a va alatura sesiunilor de grup.

PILATES LA SALTEA


<p>

<br />

Descriere Clase <strong>Pilates Therapy</strong>

Indiferent ce alegeti, exercitiile la saltea sau cu aparatele, metoda Pilates vizeaza centrul corpului uman. Concentrandu-ne atentia asupra acestuia, Pilates ne ajuta sa crestem fortifierea, puterea si flexibilitatea corpului prin controlul miscarilor.

[/av_three_fifth]
<br />[/av_section]
<br />

<br />Contrar practicarii unor serii de exercitii repetate, Pilates prefera serii scurte, cu miscari foarte precise, dovedite eficiente. Un instructor poate alege din peste 500 de exercitii creand astfel un antrenament optim pentru a obtine maximum de rezultate pentru fiecare persoana in parte.<strong>Exercitiile pot varia de la cele delicate pentru persoanele care au probleme de sanatate pana la cele solicitante si provocatoare pentru persoanele cu o conditie fizica foarte buna.</strong><br />

<br />Orice amanunt din antrenamentul Pilates este important pentru ca solicita si mobilizeaza intregul organism, de aceea indicatiile instructorului sunt esentiale.Dupa antrenament, nu va simtiti o persoana epuizata, veti pleca simtindu-va revigorat si energizat. Facand referire la beneficiile exercitiilor, Joseph H. Pilates, declara in 1965, la varsta de 83 de ani ca nu a fost nevoie niciodata sa ia vreo aspirina, doar a exersat zilnic.<br />

<br />
<br />

PILATES PENTRU PRIMA DATA?

<br /><strong>Pentru sedintele de grup la saltea, prima ora are discount 50%, adica 25 lei.</strong><br />Aceasta intalnire ne ofera posibilitatea sa ne cunoastem, sa vedeti studioul, sa ne prezentati obiectivele dumneavoastra si sa „testati” daca simtiti o anumita chimie aici, la Pilates Therapy.</p>
<p>Daca ati hotarat sa veniti in continuare, va recomandam sa incepeti cu cel putin o lectie individuala inainte de a va alatura sedintelor de grup. Lectia privata dureaza 60 minute si costa 120 lei. Nu este obligatoriu, dar v-ar ajuta sa progresati mai usor in grup, deprinzand deja executia corecta a exercitiilor fundamentale, adaptate corpului si nevoilor dumneavoastra.</p>
<p>Este recomandat un program regulat de pregatire fizica pentru interiorizarea fundamentelor si realizarea unei mai bune legaturi minte-corp.</p>
<p>Cercetarile spun ca este mai efcient pentru corp sa practicati un sport minim o data pe saptamana pe termen lung decat sa lucrati intens o perioada de timp si apoi sa abandonati, pentru ca apoi sa reluati dupa o lunga pauza. Joseph H. Pilates preciza ca:<strong> “trebuie sa recunoastem functiile mintii si limitele fizice ale corpului pentru a putea dobandi o coordonare completa a acestora.” </strong></p>
<p>

<br />Sunt cateva aspecte de care ar trebui sa tineti cont inainte inceperea oricarui program de exercitii, nu doar Pilates (<em>verificati-va starea de sanatate la medicul specialist daca</em>):</p>
<p>– ati avut traumatisme ale coloanei, hernie de disc sau dureri cronice ale spatelui, luxatii, probleme articulare;<br />– suferiti de boli cronice precum artrita, osteoporoza, etc.;<br />– aveti istoric personal sau familial de hipertensiune arteriala, boli pulmonare, boli cardiovasculare;<br />– sunteti insarcinata</p>
<p>

<br />
<br />

<br /><strong>Daca aveti vreo afectiune sau sunteti pentru prima data la Pilates, va recomandam sa solicitati cel putin o sedinta individuala inainte de a va alatura sesiunilor de grup.</strong><br />

PILATES LA SALTEA

<br />Ne-am fi dorit ca orele de grup la saltea sa fie impartite pe niveluri de dificultate; dar, pentru ca nu se poate, din lipsa de timp, serviciu, copil, etc. ca persoanele incepatoare/ cu probleme de sanatate / avansate / sa ajunga doar la o anumita ora, in fiecare sesiune este un mix intre exercitiile foarte provocatoare si modificari ale acestora pentru cine are nevoie.Toti participantii sunt incurajati sa-si asculte propriul ritm al organismului pentru a putea observa ce modificari le sunt necesare daca sufera de dureri de coloana, articulatii sau alte probleme de sanatate. Punerea in practica a indicatiilor verbale ale instructorului sunt esentiale pentru a lucra in siguranta si a obtine rezultatele dorite.<br />

<br />
<br />

<br />Completeaza perfect exercitiile Pilates de la saltea!<br />

PILATES CU APARATE – <strong>Reformer-ul</strong>

<br />Reformer-ul, dupa cum spune si etimologia, constituie un avantaj uimitor in ceea ce priveste „educarea corpului”.<br />Joseph Pilates a construit reformer-ul original dintr-un cadru de pat, arcuri de saltea si franghii in timpul Primului Razboi Mondial, folosindu-l pentru a intari musculatura soldatilor imobilizati.<br />Aparatul modern a pastrat aspectul unui pat ingust cu o platforma glisanta care creste/scade dificultatea exercitiilor prin adaugarea sau scoaterea unor arcuri. Sistemul de corzi si scripeti reprezinta alte mijloace de opunere a rezistentei.Puteti realiza miscari de la cele mai usoare pana la cele mai avansate in aproape orice pozitie pe reformer, alegand nivelul de dificultate/rezistenta ales. Anumite intinderi (cum ar fi cele pentru flexorii soldului, de exemplu) nu pot fi realizate la saltea sau pe niciun alt aparat; seria de exercitii de sarituri in Pilates este exclusiva pentru reformer (pentru osteoporoza, alergatori, persoanele care practica baschet, etc.)</p>
<p>Pe reformer se pot executa exercitii pentru toate nivelurile de dificultate, de aceea este aparatul de pilates cel mai folosit in toata lumea.</p>
<p>

</p>
<p>La Pilates Therapy lucram pe unul dintre cele mai moderne din lume- Reformer Allegro 2 de la Balanced Body din SUA.</p>
<p>

<br />
<br />

Wunda Chair

<br />Va invitam sa descoperiti minunile pe care le face Wunda Chair. Pentru ca este o piesa mica, nu ocupa mult spatiu si puteti realiza exercitii complexe, J. H. Pilates recomanda sa nu lipseasca din nici o casa, putand fi folosit si pe post de scaun.</p>
<p>Incercati-l si veti descoperi o maniera unica si provocatoare de a fortifia musculatura de sustinere a coloanei, de a imbunatati echilibrul si dezvolta coordonarea si controlul musculaturii generale.</p>
<p>

<br />

CE SA ALEG: exercitiile la saltea sau pe aparate?

<br />

Nu sunt unele mai bune decat celelalte, exercitiile la saltea se continua cu cele pe echipamente, facand un antrenament cu adevarat complex. Pentru a varia exercitiile sau a creste gradul de dificultate, la saltea sau cu aparate, folosim diverse accesorii: mingi mici (overball), mingi mari (fitness ball), theraband, foam roller, cercuri magice, gantere mici, pilates pole etc.<br /><strong>Recomandam sedintele de pilates la saltea inainte de a lucra pe aparate.</strong><br />

<br />

Indiferent ce alegeti, pentru a simti si vedea beneficiile,<br />ideal este sa practicati Pilates de minim doua ori pe saptamana.

<br />„Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.” Jim Rohn<br />

Pilates schimba vieti, schimba corpuri si inspira spiritul!

</p>
[/av_textblock]

[/av_cell_one_half][/av_layout_row]

Completeaza perfect exercitiile Pilates de la saltea!

PILATES CU APARATE – Reformer-ul


Reformer-ul, dupa cum spune si etimologia, constituie un avantaj uimitor in ceea ce priveste „educarea corpului”.
Joseph Pilates a construit reformer-ul original dintr-un cadru de pat, arcuri de saltea si franghii in timpul Primului Razboi Mondial, folosindu-l pentru a intari musculatura soldatilor imobilizati.
Aparatul modern a pastrat aspectul unui pat ingust cu o platforma glisanta care creste/scade dificultatea exercitiilor prin adaugarea sau scoaterea unor arcuri. Sistemul de corzi si scripeti reprezinta alte mijloace de opunere a rezistentei.

Puteti realiza miscari de la cele mai usoare pana la cele mai avansate in aproape orice pozitie pe reformer, alegand nivelul de dificultate/rezistenta ales. Anumite intinderi (cum ar fi cele pentru flexorii soldului, de exemplu) nu pot fi realizate la saltea sau pe niciun alt aparat; seria de exercitii de sarituri in Pilates este exclusiva pentru reformer (pentru osteoporoza, alergatori, persoanele care practica baschet, etc.)

Pe reformer se pot executa exercitii pentru toate nivelurile de dificultate, de aceea este aparatul de pilates cel mai folosit in toata lumea.


La Pilates Therapy lucram pe unul dintre cele mai moderne din lume- Reformer Allegro 2 de la Balanced Body din SUA.

Wunda Chair


Va invitam sa descoperiti minunile pe care le face Wunda Chair. Pentru ca este o piesa mica, nu ocupa mult spatiu si puteti realiza exercitii complexe, J. H. Pilates recomanda sa nu lipseasca din nici o casa, putand fi folosit si pe post de scaun.

Incercati-l si veti descoperi o maniera unica si provocatoare de a fortifia musculatura de sustinere a coloanei, de a imbunatati echilibrul si dezvolta coordonarea si controlul musculaturii generale.

CE SA ALEG: exercitiile la saltea sau pe aparate?

Nu sunt unele mai bune decat celelalte, exercitiile la saltea se continua cu cele pe echipamente, facand un antrenament cu adevarat complex. Pentru a varia exercitiile sau a creste gradul de dificultate, la saltea sau cu aparate, folosim diverse accesorii: mingi mici (overball), mingi mari (fitness ball), theraband, foam roller, cercuri magice, gantere mici, pilates pole etc.
Recomandam sedintele de pilates la saltea inainte de a lucra pe aparate.

Indiferent ce alegeti, pentru a simti si vedea beneficiile,
ideal este sa practicati Pilates de minim doua ori pe saptamana.

„Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.” Jim Rohn

Pilates schimba vieti, schimba corpuri si inspira spiritul!